Case studies Usługi Blog Kontakt
Wycena
EN
/
PL

Rating Captain - aplikacja, która pomaga markom tworzyć trwałe relacje z klientami

Rating Captain - aplikacja, która pomaga markom tworzyć trwałe relacje z klientami

Mateusz Bielak
05/07/2021 | 3 min czytania

Jednym z naszych większych projektów jest aplikacja Rating Captain, która najogólniej mówiąc, służy do zarządzania reputacją marki w sieci. Narzędzie cały czas rozwijamy, wprowadzając nowe funkcjonalności, dzięki czemu cieszy się ono coraz większą popularnością wśród polskich i zagranicznych firm.

 

Pomysł na aplikację

 

Zauważyliśmy, że na rynku brakuje narzędzia, które kompleksowo pomogłoby przedsiębiorcom w zarządzaniu opiniami o firmie oraz podejmowaniu lepszych decyzji marketingowych i sprzedażowych. I tak właśnie zrodził się pomysł na aplikację Rating Captain. Jak się okazuje pomysł, wykorzystywana technologia oraz funkcjonalność aplikacji zwróciły uwagę inwestorów, a jednym z nich jest fundusz Czysta3.vc, który uznał, że nasze narzędzie jest stworzone na miarę sukcesu międzynarodowego. Dzięki zdobytym funduszom możemy prowadzić kolejne badania i powiększać nasz Zespół.

 

Misją, która towarzyszy aplikacji od samego początku, jest pomaganie markom w zamienianiu niezadowolonych klientów w powracających kupujących.

 

Technologia

 

Rating Captain pomaga firmom zautomatyzować obsługę klienta w zakresie negatywnych opinii, używając analizy predyktywnej opartej o Machine Learning oraz Big Data. Nad aplikacją pracuje Zespół składający się ze specjalistów z wielu dziedzin, takich jak: data science, ux design, programowanie czy marketing. 

 

Nieustannie wprowadzamy zmiany, które mają na celu jak najłatwiejszą integrację, dlatego na wielu platformach sklepowych można dodać Rating Captain jako wtyczkę do swojego sklepu. Stale poszerzamy również listę serwisów, do których można pozyskiwać opinie.

 

Główne funkcjonalności aplikacji

 

Głównym zadaniem narzędzia jest pozyskiwanie ocen i komentarzy od klientów na wielu portalach opiniotwórczych. Jednak to nie wszystko, aplikacja umożliwia także monitorowanie opinii i szybkie reagowanie w kryzysowej sytuacji. A to wszystko dzięki wykrywaniu sentymentu opinii pozostawionej przez klienta.

 

W Rating Captain użytkownicy dostają szereg danych dotyczących ich klientów, a także konkurencji, a wszystkie informacje są prezentowane na przejrzystych wykresach. Dodatkowo ciągłe nowości, takie jak kupony czy widgety z opiniami do wyświetlania na stronie internetowej dają jeszcze więcej możliwości zarządzania obsługą klienta oraz reputacją marki.

 

Zapewniamy Was, że to nie koniec, ponieważ nie zamierzamy spocząć na laurach lecz wciąż rozwijać aplikację, aby pomagała markom tworzyć trwałe relacje z klientami.

 

Oceń ten artykuł

Średnia ocena tego posta to: 5.00{{$app.blogCurrentReview}}
Mateusz Bielak
Product design
Product design, czyli jak projektować produkty...
Software development
Jak rozpocząć projekt informatyczny? 5 zasad współpracy z software house...
Yax Software House and Venture Builder

ul. Liskego 7
50-345 Wrocław

NIP: 8322018412
REGON: 100730267

Zaobserwuj nas
© 2021 Yax Wszelkie prawa zastrzeżone.
Privacy Policy
Informujemy, że strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności
Zgadzam się